Iberdrola links
Erabili gure kontsulta-postontzia edo idatzi mezu elektroniko bat
Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu
Iberdrolaren bezeroa zara?





Zatoz bisitan
Ikus ezazu bezeroentzako Arreta Puntuetako zein dagoen zure bizitokitik edo lantokitik gertuen, zure herria edo posta-kodea adierazita:
Erreklamazioak
Erreklamazio bat jarri nahi izanez gero, honako bide hauek dituzu:
Erreklamazioetarako telefonoa
Elektrizitatea: 900 200 708
Gas: 900 100 309
Gas: 900 100 309
Faxa
901 20 20 29
Idatzi bidez
Idatzi bidez
61173 posta-kutxatila,
28080 Madril
61173 posta-kutxatila,
28080 Madril
Jasotzen ditugun erreklamazio guztiak gure sistema informatikoetan erregistratzen ditugu, eta bezeroak horri buruzko informazioa eskatu dezake adierazitako kanalen bidez. Hau da erreklamazioak jarraituko duen prozesua:
Curenergía Comercializador de Último Recurso, S.A.U. erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
Irekia
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
Curenergía Comercializador de Último Recurso, S.A.U. erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
Dokumentu interesgarriak
Hemen aurkituko dituzu kudeaketei buruzko formularioak, kudeaketak erraz eta azkar egin ahal izan ditzazun.