Iberdrola links
Erabili gure kontsulta-postontzia edo idatzi mezu elektroniko bat
Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu
Iberdrolaren bezeroa zara?





Zatoz bisitan
Ikus ezazu bezeroentzako Arreta Puntuetako zein dagoen zure bizitokitik edo lantokitik gertuen, zure herria edo posta-kodea adierazita:
Gas: 900 100 309
61173 posta-kutxatila,
28080 Madril
Irekia
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
Curenergía Comercializador de Último Recurso, S.A.U. erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
61173 posta-kutxatila,
28080 Madril
Irekia
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
Curenergía Comercializador de Último Recurso, S.A.U. erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
AUZIEN EBAZPEN ALTERNATIBORAKO SISTEMARI ATXIKITZEA
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
GATAZKAK KONPONTZEKO EUROPAKO PLATAFORMA
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma